понеділок, 16 лютого 2015 р.

Кращі

Учені нарешті з'ясували, чого хочуть всі жінки. Але, на жаль, вони передумали!



Кращі

Молодий грузин цікавиться у своєї матері: - А можна я буду сьогодні спати зі світлом? - Звичайно! - Свєта, заходь!



Кращі

Офіцер побудував всіх солдатів і запитує: - Хто сьогодні поїде на картоплю? Кілька людей вийшли зі строю. - Зрозуміло, а всі інші підуть туди пішки.



Кращі

Приїхали якось два Наріка до Канберри. Відразу ж побачили там кенгуру. І тут один говорить: - Чуєш, Вася, прикинь яка ж тут конопля може рости якщо тут такі величезні коники.



Кращі

Сьогодні вранці рано прокинувся, дивлюся: якось щось зовсім не те. І найприкріше, блін те, що це "щось не те" вже теж прокинулося.



Кращі

Дружина телефонує чоловікові на роботу, щоб поговорити. Чоловік: - Вибач, люба, але у мене сьогодні справ по горло. Дружина: - Але, любий, у мене є для тебе новина: хороша і погана. Чоловік: - Гаразд, у мене немає часу зараз, скажи мені тільки гарну новину. Дружина: - Ну-у ... в загалі... подушка безпеки працює



Немає коментарів:

Дописати коментар