понеділок, 16 лютого 2015 р.

Анекдоти 2011

Новий рік! - В дикому жаху кричала печінку ...



Анекдоти 2011

У президента України Януковича цікавляться: - Ти довіряєш цьому Хмирю? З якого переляку ти його головним прокурором призначив? - Я в ньому абсолютно впевнений. Ми з ним разом сиділи.



Анекдоти 2011

Скарга офіціантові: який кошмар, від моєї кави смердить брудними чоловічими статевими органами! Працівник ресторану нюхає напій і радить дамі взяти чашку в іншу руку ...



Анекдоти 2011

- Ну, що як там твій новий кавалер? - Та взагалі ніяк - відвернувся від мене і голосно захропів коли ще ми були в ресторані ...



Анекдоти 2011

Розмова двох мужиків: - Давай вип'ємо, за нашу збірну Росії з футболу! - Давай, не цокаючись? - Давай, і не наливаючи ...



Анекдоти 2011

Приходить Вовочка додому підходить до батька і говорить: - Тато тебе викликають до школи. - А за що? - У нас в школі пофарбували підлогу і одна вчителька впала і прилипла. - Так ви б її віддерли. - Хто встиг тих батьків і викликають.



Анекдоти 2011

Зі службової переписки: Михайло, у вашого програміста статус в асьці - "Лячкаю говнокод". Чи можемо ми розраховувати на успішне виконання проекту?



Анекдоти 2011

- Мила, адже з презервативом - це не зрада? - Ага, а з глушником - не вбивство ...



Анекдоти 2011

Їдуть в ліфті чоловік з дружиною і якась дівчина. Раптом дівчина обертається і лупить мужика по морді: - Нахаба! Та ще при дружині! Двері ліфта відкриваються, дівчина вискакує ... Мужик весь червоний, заїкаючись: - Іра, чесне слово! .. Дружина: - Та годі ... Це я погладила ...



Анекдоти 2011

Сьогодні дивився Біатлон Жінок. Коментатор говорить: - Ось з'являється Китайська біатлоністка (мабуть читає її ім'я по листочку) Сунь Ю Х.Й, Невелике замішання (напевно сам не очікував!)) І каже: - Ні, більше це прізвище вимовляти не буду!!



Анекдоти 2011

Допоможіть! Моя подруга накурена, сіла в пральну машину і поїхала, я б її наздогнала на пилососі, але у мене прав немає!



Анекдоти 2011

Якщо гумову жінку трохи здути, то вона буде виглядати старше



Анекдоти 2011

Ті, хто підуть в армію в 2011 році будуть служити до кінця світу.



Анекдоти 2011

Експертиза встановила, що череп студента було проломлено зсередини ... отопластика вух могла б врятувати життя студенту



Анекдоти 2011

Дружина - чоловіку: - У мене ніколи не було роману на стороні, а ти можеш сказати те ж саме? - Звичайно, тільки не з таким чесним обличчям.



Анекдоти 2011

У ресторані: - Офіціант! Чому моя кава пахне брудним чоловічим членом? Офіціант, понюхавши каву: - Мадам, спробуйте взяти чашку в іншу руку.



Анекдоти 2011

- А де корова моя улюблена? - Ти що, Микола! 20 років вже минуло. - Так я й питаю, де корова моя? - Та ти що, Микола! Корови 8 років живуть. - І де корова? - Микола, ти в якій науці сильний? У зоології чи в механіці? - У механіці. - Зламалася твоя корова, блін!...



Анекдоти 2011

Ім'я його не сходило з афіш, де він незмінно фігурував у числі "та ін".



Анекдоти 2011

З новин. Призовник Сидоров три роки переховувався від армії, служачи на флоті.



Анекдоти 2011

Як різні типи темпераменту відзначають Новий Рік. 1. Холерики починають святкувати Новий Рік разом з Японією. І після поздоровлення російського президента сил вистачає тільки на останню стопку. 2. Сангвініки починають проводжати Старий Рік, зустрічають Новий. На наступний день збираються, щоб поприколюватися один над одним, а виявляється, що вже потрібно святкувати Різдво. 3. Меланхоліки збираються на зустріч Нового Року нарешті то напитися горілки або коньяку, але природна скромність змушує до ранку пити шампанське. 4. Флегматики нічим особливо не виділяються. І починають підривати петарди і робити феєрверки тільки коли на вулиці вже світло.



Анекдоти 2011

Один новобранець запитує в іншого: - Ти як загримів? - Через Діда Мороза. - У сенсі? - Він у всьому винен. Я п'ятнадцять років тому у нього гімнастерку попросив. - І що? - Ну ось і отримав.



Анекдоти 2011

- Це правда, що корейці їдять собак? - Правда, але тільки південні. - Дивно, чому ж північні корейці собак не їдять? - Тому що давно вже всіх з'їли!



Анекдоти 2011

На трибуні стадіону в Лужниках під час матчу збірної Росії футбольні фанати хором скандують: - Росіяни, вперед! Вболівальник одеського "Чорноморця" цікавиться у сусіда: - Ну, російські вперед - це зрозуміло. А нам-то, євреям, куди?



Анекдоти 2011

Троє спецназівців надіслані до командира дивізії для виконання особливо важливого завдання. Двоє величезних і один маленький, скромненький... Представляються: - Іванов! Майстер спорту з боксу, КМС з гирьового спорту! - Петров! Майстер спорту з самбо, КМС з кікбоксингу! - Сидоров! Майстер спорту з шахів ... Командую цими двома долбо*бами!



Анекдоти 2011

Оголошення в парадному. Шановна сусідка! Ми всім під'їздом дуже раді за Ваше сформоване бурхливе особисте життя. Але у багатьох є неповнолітні діти і вони ставляють питання. Багато проживає пенсіонерів, у них високий артеріальний тиск. У зв'язку з чим, прохання пересунути особисте життя на пару годин раніше, або включати фоном музичний супровід. Подумки активно з Вами, ваші сусіди.



Анекдоти 2011

Ранковий розмова: - Чим ви незадоволені, Валя, це твій Слава вхопився за тебе як за останню соломинку, а я-то на сіннику ночую!



Анекдоти 2011

- Давай, за збірну Росії з футболу! - Не цокаючись? ) - Не наливаючи!



Анекдоти 2011

Щоб друкувати курсивом, треба трохи повернути клавіатуру.



Анекдоти 2011

Путін Медвєдєву після зіткнення їх кортежів: - Блін, пауза, телефонуй старшому!



Анекдоти 2011

Путін відвідує Моїсеєва в клініці: - Боря, що ми можемо зробити, щоб швидше повернути вас до ладу? Ну хочете, я тут з голим торсом туди-сюди походжу?



Анекдоти 2011

- Ви чули, у Моїсеєва через місяць буде концерт у Москві? - Так він же в комі?! - А це не привід скасовувати концерт!



Анекдоти 2011

Ваня Ургант з дитинства мріяв стати великим артистом, але життя внесло свої корпоративи ...



Анекдоти 2011

Модернізація - це коли лампочки коштують в 5 разів дорожче зекономленої ними електроенергії.



Анекдоти 2011

Новий рік! Новий рік!! Новий рік! - В жаху кричала печінку.



Анекдоти 2011

Результати передноворічного опитування росіян, що вони вважають за краще пити за святковим столом - горілку або шампанське: - Шампанське - 100% - Горілку - 100%



Анекдоти 2011

У США винайшли енергозберігаючий електричний стілець.



Анекдоти 2011

Марія Іванівна - п'ятого "А": - Так, хто мені відповість, який це час? Він прибирає, вона прибирає, ти прибираєш ... Вовочка: - Думаю, що передноворічний.



Анекдоти 2011

Афганістан. Душмани оточують маленький загін. Командир говорить: - Треба когось залишити прикривати нас, а ми в цей час спробуємо прорватися до своїх. Добровольцеві залишимо каску, три гранати, автомат, якщо що, потім організуємо пишні похорони. Хто доброволець? Грузин говорить: - Я згоден, тільки залиште не три гранати та каску, а три каски і одну гранату. Залишили, відповзли. Через годину не чують ні вибухів, ні пострілів. Підповзли назад - дивляться: сидить грузин, поруч купа зброї, одяг, кругом напівголі душмани сидять ... Грузин крутить каски і кричить: - Кручу - верчу, хто помітив ДЕ гранати?



Анекдоти 2011

Дружина відправляє чоловіка-програміста в магазин: - Купи батон хліба, якщо будуть яйця - візьми десяток. Чоловік повертається з магазину з десятьма батонами. - Ти навіщо стільки хліба купив? - Так яйця були...



Анекдоти 2011

Мені на очі потрапила статейка 'Україна пишається своїми нобелівськими лауреатами' Не знаю як Вас, а мене порвало. Зачитую прізвища українських лауреатів: 1952 - Зельман Ваксман 1966 - Шмуель Агнон 1971 - Саймон Кузнець 1981 - Роальд Гофман 1992 - Георгій Шарпак



Анекдоти 2011

- Микола, ти знаєш, я розлучаюся з дружиною. Вона вже шість місяців із мною не розмовляє. - Ну, що ти, Іван, одумайся! Де ти ще знайдеш таку дружину?



Анекдоти 2011

Ніщо так не дисциплінує водія на зимовій вулиці, як їдучий попереду "Porsche Cayenne". Є два винятки, коли за "Поршем" їде або "Майбах", або "Т-90"



Анекдоти 2011

- Прокинувся я вчора вранці, дивлюся - щось не те ... А тут і «щось не те» прокинулося і давай голосити: "Дорогий, зроби мені кави!"



Анекдоти 2011

Приїхав аудитор з Москви в синагогу, перевіряє, знайти нічого не може. Запитує у рабина: - Ось коли у Вас свічки прогорають куди віск діваєте? Рабин (Р): Збираємо і в Москву, назад нам нові свічки присилають, ось документи. А: - А мацу коли їсте, куди крихти діваєте? Р: - Збираємо і в Москву, назад нам нову мацу відправляють, ось документи. А: - А обрізання робите, куди шкурки діваєте? Р: - Збираємо і в Москву. А: -??? а назад що надсилають? Р: - Ось Вас прислали.



Анекдоти 2011

"Дженерал Моторс" відкликає близько 1, 5 млн. автомобілів через дефект в системі підігріву склоочисника. На АВТОВАЗі взагалі не розуміють про що йде річ.



Анекдоти 2011

Мене звати Аня! Тридцять років я робила чоловікам манікюр. А вчора дізналася, що це не манікюр.



Анекдоти 2011

Дзвонить мужик в морг і говорить: - Лікарю, приїжджайте - мені здається, моя дружина померла... - А чому ви так думаєте? - Секс все той же, але посуд починає накопичуватися в кухні.



Немає коментарів:

Дописати коментар