понеділок, 16 лютого 2015 р.

Статуси

У нашій країні на уроках праці учні роблять всякі стільчики да табуретки, а от у Китаї вони збирають айфони.



Статуси

- А я своїй дівчині на минулий Новий рік поклав подарунок під ялинку! - Ну і як, сподобалося? - А вона його по сей день шукає: адже Тайга-то величезна!



Статуси

- Як твоє життя? - Мухам би дуже сподобалося.



Статуси

Дитинство наше закінчується в той момент, коли вже хочеться, щоб всі твої бажання виконував не Дід Мороз, а красуня Снігуронька



Статуси

Слов'яни завжди були дуже волелюбним народом. Їх весь час забирали в рабство, але і там вони ніколи не працювали ...



Статуси

- Ви напевно відчуваєте сильний головний біль? - Ні, вона мене відчуває!



Статуси

Hас будуть пам'ятати, до тих пір поки ми заважаємо іншим жити ...



Статуси

Я спробую пояснити тобі все на пальцях! Ось середній бачиш?



Статуси

Вчені нарешті з'ясували, чого хочуть всі жінки. Але, на жаль, вони передумали!



Статуси

Я ж не зовсім безкорисний, я ж можу з успіхом використовуватися в якості якогось поганого прикладу.



Статуси

- Мам, можна я кину в нього картоплю? - Ні, їжею не кидаються. Кинь ножа.



Статуси

- А я своїй коханій на Новий рік подарунок під ялинку поклав! - А вона що? - А вона його до цих пір і шукає: Тайга-то велика!



Статуси

- Навіщо блондинки підкладають під гурток унітазу хлібні крихти? -??? - Для туалетного каченяти!



Статуси

Випадок на дискотеці:-а-а-а-а ... Ой, дівчата... я ніготь зламала ... -А чо кричиш то??? -Так я його з носа витягнути не можу... :)



Статуси

- Дівчина, ви танцюєте? - Так... -Ну слава богу, а то я думав вас струмом ебануло ...



Статуси

Чим відрізняється наш Дід Мороз від їх Санта Клауса? Їх завжди тверезий і один, а наш завжди п'яний і з якоюсь дівкою



Статуси

Після прийняття певної кількості спиртного, на Новорічній вечірці, мужик чіпляється до дівчини, вона йому у відповідь: - Відчепись ... не буду ... не хочу ... та не зараз ... та не туди.



Статуси

Вчора хулігани в підворітті побили оптиміста до напівжиття.



Статуси

Знайшовши у внука білий порошок, бабуся вирішила, що це мука і зробила з нього млинці. Масляниця не припинялася три тижні.



Статуси

- Як життя? - Мухам би сподобалося.



Статуси

Єврейські діти не грають з вогнем. Вони шкодують сірники.



Статуси

Заздрите безтурботному життю вашого кота? А спробуйте-но, для початку, цілий день лизати хутряну шапку.



Статуси

Самий мерзенний, огидний, брудний вид сексуального збочення - дружба між жінкою і чоловіком.



Статуси

- Раніше я читав анекдоти безплатно, а тепер нам на роботі встановили Інтернет, і я став отримувати за це зарплату!



Статуси

У старі часи пультом від телевізора був наймолодший у сім'ї.



Статуси

- Алло, це телефон довіри? - Ні - це секс по телефону, але ти можеш довіритися мені, малюк.



Статуси

Дружина телефонує чоловікові: - Привіт дорогий! Я в сауні... Тут все як ти завжди і кажеш - ніяких баб, одні мужики!



Статуси

- Чим чоловік відрізняється від коханця? - Від чоловіка голова болить, а від коханця - паморочиться!



Статуси

Те, що для песиміста критичні дні, для оптиміста - передсвяткові.



Статуси

Пити горілку, пиво, коньяк, каву і курити в один день - це нормально. А ось воду в чайник треба обов'язково фільтрувати, а то для здоров'я погано!



Статуси

- Дівчина, чого чекаєте? - Принца з х** як у білого коня!



Статуси

На дитяче завдання вставити пропущені букви в фразі "А Васька слухає, та е... е" - прийшла величезна кількість неправильних відповідей.



Статуси

- Ну а тепер двійок понаставемо вам, Марія Іванівна! - Сказав Вовочка-випускник, заходячи на сторінку в Однокласниках до своєї вчительки.



Статуси

На вечірці напередодні весілля наречений напився і потрапив у витверезник. Вперше вранці в день весілля нареченій довелося викуповувати нареченого.



Статуси

У Росії на уроці праці школярі роблять табуретки, а в Китаї збирають айфони.



Статуси

Скільки ж добрих і корисних справ можна зробити під дулом пістолета!



Статуси

Приходить якось Змій Горинич п'яний додому, а дружина йому з порога "Ану дихни!". Загалом, дурна, безглузда смерть



Статуси

Підкилимним іграм ми воліємо ігри підодіяльні.



Статуси

Розмова генетиків: - Ну як там ваша нова картопля? Ну та, з генетичними модифікаціями? По-моєму, повна фігня! - Тихо! Вона може почути!



Статуси

Егоїст - це така людина, яка дyмает про себе, замість того, щоб дyмать про мене ...



Статуси

За обідом чоловік звертається до дружини: - Дорога! Відмінні гриби! Звідки рецепт? - З детектива ...



Статуси

"Спасибі!" - немає такої купюри!



Статуси

Короткий анекдот про дівчину: - Дівчина, ви що будете, спирт, горілку або самогон? - Ой, ну я прям навіть не знаю, все таке смачне ...



Статуси

Коли мало часу, тут уже не до дружби - тільки любов ...



Статуси

Дзвінок у двері. - Здрастуйте, я ваша сусідка. - Зверху чи знизу? - Що, ось так відразу?



Статуси

За однією з версій, я - жертва необережного поводження з презервативом.



Статуси

Я ніколи не міг привести додому жінку. Спочатку через батьків, потім через дружину.



Статуси

Алкоголь у малих дозах нешкідливий у будь-яких кількостях.



Статуси

Ротний взводу: - Хто ще раз назве начштабу свинею, той буде прикріплений до нього особисто прибирати за ним гній!



Статуси

Квапити жінку - теж саме, що намагатися прискорити завантаження комп'ютера ... Програма все одно повинна виконати всі очевидно необхідні дії і ще багато такого, що завжди залишається прихованим від вашого розуміння.



Статуси

Син: - Тату, скажи, а як ловлять божевільних? - За допомогою пудри, красивих платтів і милих посмішок, синку.



Статуси

Дівчина! Що ви на мене так дивитеся, як ніби у вас батьки на дачу поїхали?



Статуси

Щоб ваші філософські думки про сенс життя і першовитоків буття не були перервані самим безцеремонним чином, закривайте кабінку на клямку!



Статуси

Hас пам'ятають, поки ми заважаємо іншим ...



Статуси

Підходить маленький хлопчик до міліціонера і запитує: - Скажіть, дядько міліціонер, а навіщо у вас на кашкеті ось цей хлястик пришитий? Міліціонер, гордо розправивши плечі, відповідає: - Розумієш, малюк, Коли ми женемося за злочинцем на машині, я висовуюся з вікна, щоб стріляти, а на бороду опускаю хлястик, щоб кашкет не злетів. Ось. - Розумію, - каже малюк, - А тато мені розповідав, що хлястик потрібен для того, щоб у вас голову не рознесло, коли в свисток дуєте ...



Статуси

Сидить зять на кухні, читає газету. Входить теща з віником. Зять: - Мамо?! Ви підмести або куди полетите?



Статуси

Дитинство закінчується тоді, коли хочеться, щоб бажання виконував не Дід Мороз, а Снігуронька



Статуси

Від недотримання техніки безпеки, людина може не тільки вмерти, але й народитися



Статуси

А на минулий Новий рік до нас через трубу знову заліз Дід Мороз. Але тут несподівано з відрядження повернувся тато. У той рік мені дістався весь мішок з подарунками - коробка цукерок, три пляшки шампанського і пачка незручних повітряних кульок.



Статуси

Жили-були два наркомана - Вінні-Пих і Пихтачок ...



Статуси

- Мама, я їду додому - що небудь купити? - Купи собі квартиру, сволота, і живи окремо!



Статуси

Лінь-це здатність людини ну ДУЖЕ сильно економити свої сили ...



Статуси

На Петрівці: - Скажіть, ці диски ліцензійні? - Практично, так.



Статуси

Бог створив жінку тільки для того, щоб чоловік не спився від щастя.



Немає коментарів:

Дописати коментар