понеділок, 16 лютого 2015 р.

Свіжі смішні короткі

У Поручика Ржевського цікавляться: колись ще в молодості ви були одним з членів суду, це правда? - Так, хороші були тоді часи ... То членом туди, то членом сюди ..



Свіжі смішні короткі

Йде якось монашка по темній вулиці. Тут на неї напали і згвалтували двоє здорових мужика ... Черниця швидко встала, обтрусився і хреститися: - Вдосталь і без гріха ...



Свіжі смішні короткі

- Чому у Жигулів на скло заднього вигляду часто чіпляють решітки? - Ну напевно, щоб, взимку штовхаючи цього залізного звіра, руки не так сильно мерзли від контакту з холодним склом.



Свіжі смішні короткі

Онук з дідусем сидять дивляться фото, де дідусь молодий. На фотографії група людей. - Аташка, а це хто тут посередині стоїть, такий неприємний? - Це ж Гітлер, жахлива людина, купу народу перебив, все ж його знають. - Ата, а що це ти поруч тут з ним стоїш і руку вгору підняв? - А це я кажу: "Ні, б *** ь, постійте!!!"



Свіжі смішні короткі

Дружина телефонує чоловікові на роботу, щоб поговорити. Чоловік: - Вибач, люба, але у мене сьогодні справ по горло. Дружина: - Але, любий, у мене є для тебе новини: хороша і погана. Чоловік: - Гаразд, у мене немає часу зараз, скажи мені тільки гарну новина. Дружина: - Ну-у ... в загалі ... подушка безпеки працює



Свіжі смішні короткі

На лекції з етики: - Ви бачите даму, у якої пляма на сукні якраз нижче спини. Як їй про це пристойно натякнути? Відповідь: "Мадам, у вас пляма на спині!" "Де? Ось тут?" "Ні, нижче. Ще нижче. Ще нижче ..." Голос із залу: - Професор, у вас комір розстібнувся! - Де? - Нижче. Ще нижче. Ще нижче ...



Свіжі смішні короткі

На пpийомі у лікаря: - У мене біда, лікарю. Кожного ранку в 6-00 в мене буває pегуляpно стілець. Лікар: - Це ж пpекpасно! - Так, але я pаніше 7-00 НЕ пpокидаюся ...



Свіжі смішні короткі

- Ой, дівчата, я пупок проколола в п'яти місцях. - Клас, ти можеш вставити каблучки і повісити фіранку.



Свіжі смішні короткі

Лікуємо клептоманію клаустрофобію. Телефон 02.



Свіжі смішні короткі

Зустрічаються двоє. Один: - Ви тут поблизу міліціонера не бачили? - Ні. - Тоді знімай пальто!



Свіжі смішні короткі

Повертається бухий мужик додому. Дзвонить у двері. Двері відкриває теща з мітлою в одній руці. Мужик так подивився і каже: - Маман, порядок наводимо або в політ зібралися?



Свіжі смішні короткі

Чебуpашка з Геною гpабують супеpмаpкет. Раптом Чебуpашка кpичить Гені з далекого відділу: - Гена тобі чоботи хpомові потрібні? - Так, неси сюди. - Hе можу, в них мусоp. - Так витpяхни його. - Hе можу, він мене за вуха тримайте.



Свіжі смішні короткі

З'їзд мисливців за крокодилами в Конго. Виступає Англієць: "Я вбив сто крокодилів." Виступає Француз: "Я вбив двісті кроко- дилів. "Виступає Чукча:" Я убив п'ятдесят Носер. "Всі здивувалися і вирішили підглянути на кого полює Чукча. Бачать: підкрадається Чукча з гвинтівкою до куща, з куща вискакує переляканий негр. Чукча: "Крокодила?" - "No, Sir!"



Свіжі смішні короткі

Наруто дзвонить в пожарку -Допоможіть! Горю! Приїжджайте скоріше! -А як до тебе доїхати!? -Ну ви зовсім очманіли!! На великій червоній машині



Свіжі смішні короткі

Віддам у добрі руки кота. Привчений до туалету, побоям і голодухи!



Свіжі смішні короткі

У відділі кадрів. - У вас є рекомендації з колишнього місця роботи? - Так, мені там порекомендували пошукати іншу роботу.



Свіжі смішні короткі

Їде казах-таксист по Астані. Везе американця. Проїжджають повз хмарочоса. Таксист: ось яку вежу за 5 років збудували! Американець: у нас таку за три будують ... На наступний день везе японця. - Ось яку вежу за три роки збудували! - У нас таку за рік будують ... На третій день везе росіянина. Росіянин: ОППА! це що за вежа така?! Казах: не знаю, вчора її ще не було.



Немає коментарів:

Дописати коментар