понеділок, 16 лютого 2015 р.

Най-най кращі

Син намалював малюнок своєї сім'ї і показує батькові. - Синку, чому у мене волосся жовтого кольору? - Тату, ну я не знайшов лисої фарби! - відповідає син. Свіжі анекдоти завжди викликають підвищений інтерес.



Най-най кращі

- Вчора в театрі я бачила вашу дружину. Вона так сильно і довго кашляла, що на неї всі озиралися. Вона хвора? - Ні, що ви. Просто вона вчора наділа нове плаття.



Най-най кращі

Учні пишуть твір. Раптом одна з учениць запитує у вчительки піднімаючи руку: - А як правильно пишеться «завагітніла»? - Петрова, я ж тобі вже кілька разів говорила, пиши не про літо, а про Олександра Пушкіна.



Най-най кращі

Мені тепер стало зрозуміло, через що у всіх волейболісток дуже слухняні діти. Адже вони всі прекрасно починають розуміти з першого ж потиличника.



Най-най кращі

Два хохла гуляють по сільській вулиці. Тут одному з них по-великому захотілося, він тут же метнувся в найближчі кущі. Через деякий час кричить своєму другові: - Грицько, дай мені папірець? - Коля, навіщо воно тобі треба, нехай там в кущах і лежить.



Най-най кращі

Розмова двох євреїв: - Натан, де ти взяв такий прикольний годинник? - Батько мій, коли помирав, продав.



Най-най кращі

Сім'я дивиться телек. Раптом син:-Мам, давай візьмемо кошеня, будь ласка! Мати: - Ні. Виросте, буде пісяти і какати по кутах. Син:-А можна тигра? Батько:-Ні, Коли він виросте, пісяти і какати по кутах будемо ми.)



Най-най кращі

В автосалоні автомобілів ВАЗ: - Тато, дивись Бібіка! - Синку, не чіпай цю каку!



Най-най кращі

Радянський час. Дружина повертається із закордонного відрядження. Там їх водили на стриптиз. Чоловік запитує: - А, правда, стриптиз - це така жахлива річ як у нас пишуть у пресі? Дружина відповідає: - Давай я тобі зараз покажу! Включає музику і починає повільно роздягатися. - Та вже, дійсно вельми бридке видовище, каже чоловік. Дві жінки в літньому віці після тривалої розлуки зустрілися на вулиці. - Які ж ми раніше були гарні, особливо я ..., каже одна жінка. Друга відповідає: - Та вже, а тепер ми так погано виглядаємо, особливо ти ... Сидить сімейна пара перед екраном телевізора. Там показують шикарний «Роллс-ройс». Чоловік захоплено говорить: «Ось це найкращий автомобіль!» «Та ну - відповідає дружина - на ній ні в ліс, ні на дачу не поїдеш». «Та якби у нас з тобою була така машина. Нам ліс би до нас додому привезли! » А ось ще один, як говоритися самий-самий смішний на мій погляд: - Радість моя, ти будеш каву? - Так, любий. - Та ні я не тобі, я сам з собою розмовляю. Найсмішніші анекдоти та прикольні завжди цікаві й актуальні. Вони доречні в будь-якій компанії.



Немає коментарів:

Дописати коментар