понеділок, 16 лютого 2015 р.

Для дітей

Комарята почали сильно балуватися, і їхня мама-комаріха не в силах їх заспокоїти. Але потім вона їм каже: - Мої улюблені! Якщо ви не будете балуватися і битися кілька днів, то на вихідних ми всі разом полетимо на пляж. Комарята вщухли. Адже всі знають, що всі діти - сильні ласуни.



Для дітей

- Мама, мама! Іди сюди, я тут драбину упустив ... - Ох, як батько про це дізнається ... Ох він тобі ж і задасть! - Та він уже про це знає - він зараз на люстрі повис!



Для дітей

У садочку всі хлопці обговорювати свою зовнішність почали: - Ось у мене ніс як у мого тата а волосся як у мами! - А от у мене очі карі як і у тата а вуха як у мами! - А в мене зубки як у дідуся і ямочки на щоках як у батька! - А от у мене сорочка брата - говорить Сергій ...



Немає коментарів:

Дописати коментар