понеділок, 16 лютого 2015 р.

Прикольні

Розмовляють двоє грузинів: - Слухай, дорогий, я тут недавно новий метод баранів різати винайшов. - Ну і як? - Барани не заперечують.



Прикольні

Хлопчик гірко плаче і каже своєму батькові: - Я більше ніколи в житті не буду з тобою кататися на санках. - Вези, давай, вези!



Прикольні

Дружина телефонує чоловікові на роботу, щоб поговорити. Чоловік: - Вибач, люба, але у мене сьогодні справ по горло. Дружина: - Але, любий, у мене є для тебе новина: хороша і погана. Чоловік: - Гаразд, у мене немає часу зараз, скажи мені тільки гарну новину. Дружина: - Ну-у ... в загалі ... подушка безпеки працює



Прикольні

Дзвонить теща на домашній, знімаю трубку, говорить-привіт ви будинку чи що? Ні кажу, в кінотеатрі сидимо, а домашній телефон з собою взяли, дзвінка від тебе чекаємо



Немає коментарів:

Дописати коментар