понеділок, 16 лютого 2015 р.

Короткі

- Вчора наш начальник на роботі проводив змагання серед працівників офісу по пасьянсу "Косинка". - Ну і які ж були призи, хто виграв? - Переможця звільнили з роботи.



Короткі

В автосалоні автомобілів ВАЗ: - Тато, дивись Бібіка! - Синку, не чіпай цю каку!



Короткі

Це ви всі не бачили ще мене в цій бійці! Мене так всі луплять, так луплять.



Короткі

- Рядовий Бондаренко, чому ж ви не кидаєте в суп лавровий лист? - Так ніхто його не жере ...



Короткі

Чому всі грузинські хлопчики не голять свої вуса? Хочуть, напевно, бути схожими на їхню маму.



Короткі

У Білла Гейтса нарешті то народилася дочька. Її назвали «Нова папка».



Короткі

- Доктор скажіть, а я буду ходити? - Звичайно. - А плавати буду? - І плавати теж, ну звичайно ж, якщо будете дуже багато ходити ... Під себе.



Короткі

У єврея запитують: - Натан, Ви за скільки пpобіжите стометpівку? - Ну, напевно, за тpояк пробіжу ...



Короткі

- всі ваші проблеми пов'язані з нікотином. - Лікарю, але я ж не курю - Так, це сильно ускладнює діагностику.



Короткі

- Шайба летить в коментаторську. - Шмена шаштава.



Короткі

П'яна собака повертається додому - Кулька, пив? - Неа! - А ну загавкай! - Гавкіт! лай-лай-лай-лай-лай-лай!



Короткі

Єврейський SQL: відповідає запитом на запит



Короткі

- Дівчина, у мене до Вас три питання. - У жопу не даю! - Тоді два.



Короткі

Офіціант, це навіть не треба їсти - це вже лайно!



Короткі

- Вас сьогодні просто не впізнати! - Що, так добре виглядаю? - Не в цьому справа. Ви, бля, хто?!!



Короткі

- Пейзаж не вдався, - зітхнув Каземір Малевич, беручись за чорну фарбу.



Короткі

Двоє Ереванців слухають Вірменське радіо: сьогодні в нашому місті нарешті зловили сніговоу людину! Один іншому: - Слухай, Рубік, кого тільки у нас в місті не ловлять!



Короткі

- Дівчина, дівчина! У вас, мабуть, міцні здорові зуби! - А як ви здогадалися? - Поганими зубами таку жопу хіба наїси?



Короткі

- Це що ж, я потрапив в рай? - Так, це рай. - А навіщо тут колючий дріт? - Розмови в раю!



Короткі

З поцілунками поки можна почекати, сказав принц злізаючи зі сплячої красуні.



Короткі

- Тебе дружина не ловила ніколи у ванній за дрочкой? - Ні, звичайно! - Правда, гарне місце?



Короткі

ОГОЛОШЕННЯ: "Таксистові, яки знайшов у своїй машині документи з грифом" Цілком таємно ", пропонується застрелитися самому..."



Короткі

- І як сьогодні пиво? - Пінисте. Вибачте, що по латині ...



Короткі

Будьте ласкаві сигарети and сірники. Нічого, що я по-англійськи?



Короткі

Чекіст в англійському пабі: - Мартіні, пліз! - Dry? - Цвай!



Короткі

- Знаєш, Сергію, ти мені Пушкіна нагадуєш. - Чим? Бакенбардами? - Застрелити тебе хочеться!



Короткі

У Таллінні: - Здрааствууйтее ... Ваам на яякий етааж? - На девяятиий! - Білизну браать буудеттеее?



Короткі

- У житті у жінки, донечко, повинна бути тільки одна велика любов! - А яка була у тебе, мамо? - Моряки!



Короткі

Заступник говорить своєму шефові: - Шеф, я придумав, як наша компанія може заощадити чималу суму! Шеф: - Ти що, звільняєшся?!



Короткі

Дружина: - Дорогий, я забула хліба купити. Сходиш? Чоловік приходить через десять хвилин з батоном і пляшкою горілки. - Люба, ти не повіриш! У них знову не було здачі.



Короткі

... А замість «я ревнива» напишемо «у мене багата фантазія і гарне логічне мислення».



Короткі

Я вчора тобі цілий день дзвонив, а там якась сука трубку не бере.



Короткі

Йде сyд. Cyдят гpyзина за згвалтування. Cyдья: - Подсyдний, як Ви згвалтували цю дівчину? - Cпасибі, добре!



Короткі

- Офіціант, що це за лайно ви мені принесли, та ще й так мало!



Короткі

Мужик, прочитавши на стовпі оголошення «Лечу від усіх хвороб», вимовляє: «Лети, лети ... Від усіх не полетиш».



Короткі

- Доктор, я помру? - Ну що Ви, голубе, нас за це лають.



Короткі

Коли клеїш шпалери, головне - щоб не було бульбашок. Ось, пам'ятаю, взяли ми з тестем пару бульбашок...



Короткі

- Йшли ми по пустелі, і раптом на пагорбі здалося десять голих жінок! - І що? - Я ж кажу - здалося!



Короткі

Ви не бачили мене в бійці! Мене так пиздять, так пиздять.



Короткі

Пролітаючи над лісом, Супермен побачив голу жінку, що лежала на галявині. Він спікірував і з ходу прилаштувався зверху. Жінка дуже здивувалася. Але ще більше здивувалася людина-невидимка.



Короткі

На заводі у робочого беруть інтерв'ю для антиалкогольної програми: - От ви б після ста грам горілки змогли працювати так само добре як зараз? - Ну ... так, зміг би! - А після двохсот? - Зміг би! - А після п'ятисот?!! - Ну так працюю ж ...



Короткі

Як називають корову, яка не дає молока? - Жадина-яловичина!



Короткі

Дитячий крематорій "Угольок"



Короткі

Напис на будці у сторожа на кладовищі "Живий куточок"



Короткі

У палаті дистрофіків:-А що Петров? Петров-сильний, він майку носить!



Короткі

В Ізраїлі влаштували суд з питання, чи можна відповідати запитанням на запитання. Винесений вердикт: "а чому б і ні?"



Короткі

- ти коли-небудь трахав підорів? - Ні, але я трахав людину, який трахала підора.



Короткі

«Млинець», - сказав слон, наступивши на Колобка.



Немає коментарів:

Дописати коментар