понеділок, 16 лютого 2015 р.

Самі ліпші

Досконало володію англійською, італійською, іспанською та багатьма іншими акцентами.



Самі ліпші

На зборах: - Федір Михайлович, Ви допускаєте у себе вдома тілесні покарання або фізичну силу при вихованні сина? - Взагалі-то я його б'ю лише в цілях самозахисту.



Самі ліпші

Розмова двох мужиків: - Давай вип'ємо, за нашу збірну Росії з футболу! - Давай, не цокаючись? - Давай, і не наливаючи ...



Самі ліпші

Дружина телефонує чоловікові на роботу, щоб поговорити. Чоловік: - Вибач, люба, але у мене сьогодні справ по горло. Дружина: - Але, любий, у мене є для тебе новина: хороша і погана. Чоловік: - Гаразд, у мене немає часу зараз, скажи мені тільки гарну новину. Дружина: - Ну-у... в загалі... подушка безпеки працює



Самі ліпші

Віддам у добрі руки кота. Привчений до туалету, побоям і голодухі!



Самі ліпші

Ніч. Йдуть по лісу Крокодил і Чебурашка. Спати хочуть, не можуть прям. Ну лягли, сплять. Чебурашка одне вухо постелив на нього ліг а іншим укрився тепло сопе собі, а Гена як ні ляже, всі йому бідному холодно. Ось він встає да як вдарить Чебурашку, він, бідний, аж у кущі відлетів, схоплюється і кричить, що, де да ще, а Гена йому: - Що Чебурашка, теж не спиться?



Немає коментарів:

Дописати коментар