понеділок, 16 лютого 2015 р.

Про тварин

Розмова двох корів: - зараз напевно якась епідемія ходить: корови цілими стадами з розуму почали сходити ... - Та не кажи ... Лише б епідемія до нас, качок, не дісталася...



Про тварин

Кіт Матроскін сидить на лавочці і слухає радіо: "Над селом, сьогодні вранці, був збитий літак ". - Ох і Шарик! Ох же й мисливець!



Про тварин

- Собака на радощах: Весілля у господаря на наступному тижні! Недоїдків, напевно, багато буде! - Точно ... - Зітхають кури.



Про тварин

Летить якось комар з сильно обпаленими губами. Його товариш запитує: - Куди ж ти так попав? - Та, блін, хотів поцілуватися з дружиною світляка, а то був недопалок.



Про тварин

Одна собака говоpить дpyгій y входу в м'ясний магазин: - Давай зайдемо! - Hі. Бачиш - табличка: "Собакам вхід заборонено". - Дypа! Хто ж знає, що ми yмієм читати?!



Про тварин

Зловив старий золоту рибку. Вона йому як належить: - Відпусти, що хочеш зроблю! Старий: - Та нічо мені начебто й не треба... Хіба шо зуби нові можеш зробити? - Будь по-твоєму, - сказала рибка і попливла. А у діда повний рот нових зубів. Радісний, звертається до старої: - Жінко! Диви-но, золоту рибку зловив, так гляди - 32 зуба, і всі новенькі! Бабка: - Тю, дурний! Краще б ти у неї 32 нових члена попросив! - І то правда! - Сказав дід і пішов до моря. Припливла до нього рибка: - Чого тобі треба, старче? - Зроби мені, рибко, 32 нових члена! Рибка задумалася. Дід питає: - Що таке? Не можеш? - Та ні... Я-то можу... Я от думаю - куди тобі 64 яйця підвісити?...



Про тварин

Сидить ворона на дереві (на суку). Йде повз лисиця і питає: - Чим, мовляв, займаєшся, кумонько? - Так от приколююся, - відповідає та. - А можна мені з тобою? - Та нема проблем, залазь на сук. Сидять разом. Йде повз вовк, побачив їх і питає: - Чим займаєтеся, подруги? - Так от приколюємося, - хором відповідають ті. - Здорово! А можна мені з вами? - Так лізь на гілку, чого вже там. Йде повз ведмідь. - Чим це ви там займаєтеся? - Так от приколюємося. - Ну і я з вами, - говорить ведмідь і лізе на сук. Зрештою сук не витримує і обламується! Всі падають .. І лише одна ворона злітає і каркає: - До Р Р Р У Т О! Люблю приколи з обломами!



Про тварин

Заєць входить в купе: - Хто хоче в морду? Лев каже: - Ну, я! .. - Іди в тамбур - мені тільки що дали.



Про тварин

Приходить лев в публічний будинок: - Мені б левицю! Мадам: - Всі зайняті! - А тигрицю? - Всі зайняті! - А вовчицю? - Всі зайняті. - Ну хто-небудь у вас є??! - Так. Мишки-діви, 5 копійок пучок.



Про тварин

Захворіли всі звірі в лісі трипером, пішли до лікаря, стоять в черзі. Прибігає заєць: - Привіт, триперу! - А ти що, не хворієш? - Та ні, я до окуліста. - А що трапилося? - Та як мочитися починаю, очі на лоб лізуть.



Про тварин

Вінні-Пух розповідає ослику Іа про вчорашню вечірку: - Ти знаєш, було так здорово! Всі перепилися, побилися, переє....я! Іа з заздрістю запитує: - А хто там був? - Я і П'ятачок ...



Про тварин

Вовк переодягнувся козою, приходить до сімох козенят: - Козляяятушки, ребяяятушки, відчиніть, відчиніть, ваша мама прийшла, молочка принесла! Козенята з-за дверей: - Ей, мужик, ти гооониш, ми її тільки що за пивом послали!



Про тварин

Вінні-Пух приходить до Паця і каже: - Я хочу відкрити кооператив "Медок". Ти мені допоможеш? - Ух ти! Звичайно! Мед будеш продавати? - Ні, мед я буду купувати, а продавати я буду свинину.



Про тварин

Йде заєць по лісу, бачить - вівця плаче. - Хто тебе образив? Та я йому зараз пащу розірву! - В-о-овк б'ється! - А-а-а-а, вовк ... Ну, наш сіренький даремно не скривдить.



Про тварин

Біжить заєць. Несе телевізор. Ведмідь його запитує: - Звідки? - Від Лисиці, я в неї тисячний відвідувач.



Про тварин

Летить комар зі страшними опіками на губах. - Де це ти - запитує інший комар - Хотів дружину світляка поцілувати, а виявилося - недопалок



Про тварин

Сидить на хмарі Чебурашка. Внизу уклінні люди: - О, наш Великий Волохатий великовухий Бог! Проходить повз Гена: - Братики, так це-ж відомий п% $ # р Чебурашка! Йому тихенько на вухо літній джентльмен: - Будеш смердіти, паскуда, наш Бог стане Зеленим і пупирчатим!



Про тварин

Лежать під пальмою пантера Багіра і ведмідь Балу. Балу: - Бачиш, Багіра, он ті кокоси на верхівці? Багіра: - Бачу. - А ти їх дістати не можеш. - Не можу, Балу. - І я їх дістати не можу. - Так, і ти не зможеш. - Тільки Мауглі може дістати їх. - Так, Мауглі кого хочеш може дістати.



Про тварин

Летить, значить, оpел. Тyт висовується y нього з дупи глист. (Г) - Яка висота, Оpел? (О) - метpів 100, десь. Глист назад заліз. Оpел піднявся вище. Тyт глист знову виліз. (Г) - Яка висота, Оpел? (О) - метpів 800, десь. Глист назад заліз. Оpел піднявся ще вище. Летить над веpхівками гіp, тягнеться. Знову появляеться глист з того ж отвору і заявляє: - Чуєш, Оpел, ти дивись НЕ обісpись, вся сім'я переживає!



Про тварин

У кафе заходить людина з собакою і укладає з відвідувачами парі, що його пес зараз буде розмовляти. Але собака мовчить. Людина оплачує парі і йде під загальний регіт. - Через тебе я програв купу грошей! - Каже господар собаці. - Чому ти не заговорив? - Дивак! - Відповідає пес. - Ти тільки уяви, скільки грошей ми загребемо завтра.



Про тварин

Зловив вовк зайця. Заєць заблагав: - Не їж мене, що хочеш зроблю. - Тоді смокчи. - Я не вмію. - Соси як вмієш. - Хрум, хрум, хрум.



Про тварин

Одна корова говорить інший: - Це просто епідемія якась: куди не подивишся - то одна корова з глузду з'їхала, то інша ... - Нічого, - заспокоює її подруга, - аби це до нас, качок, не дійшло...



Про тварин

Ромашка і волошка цвітуть на лісовій галявині. - Ромашка, ти мене любиш? - Люблю. - А ти мене хочеш? - Хочу. - Скоріше б ці бджоли прилетіли!



Про тварин

Матроскін сидить на ганку і читає газету: "Над селом був збитий Боїнг-747 ". - Ну, Шарик! Ну, мисливець!



Про тварин

Хрюша перед передачею набрався ... Йде прямий ефір, дядя Володя: - А зараз дорогі діти з вами попрощається хрюша словами з казки Снігова королева. На екран виповзає Хрюша: - Діти! Крібле, Крабла... Хрюбля... Всебля... Спати бля...



Про тварин

Зайчиха побачила мисливця і говорить зайчатам: - Ану, закрити вуха! Зараз він промаже і так матюкатися буде!



Про тварин

- Знаєш, моя собака зовсім розлінилась! - Що ти кажеш? А що таке? - Ну як же. Раніше, щоб погуляти, вона приносила повідець, а тепер - ключі від машини!



Немає коментарів:

Дописати коментар