понеділок, 16 лютого 2015 р.

Найчадніші

Знаєте, яка найвища ступінь впертості у людини. Це коли він вводить неправильний пароль в персональний комп'ютер до тих пір, поки бідна машина не погодиться. А ось ще приклад самого смішного анекдоту. Його мені розповів лікар із місцевої лікарні.



Найчадніші

Загалом, дзвінок до лікарні із телефонної трубки роздається голос: "Доктор, я захворів. Ви можете поставити діагноз по телефону". У відповідь: "Так, роздягайтеся". Тепер дуже чадний і ржачніми анекдот, взятий з життя, уявіть собі таку ситуацію.



Найчадніші

Вечір. Маленький хлопчик робить уроки, поряд сидить його тато і читає газету. За вікном лунає голос: "Ну що, Вася, давай ще по сто грам." Маленький хлопчик, відірвавшись від своїх уроків, запитує тата: "Папа, це що, алкаші". Відповідь: "Ні, синку, це гномики-штангісти".



Найчадніші

Вовочка запитує у своєї вчительки: - Чи правда те, що всі в міліціонери дуже низькі? - Чому ти так думаєш? - Просто мій тато каже, що всі менти йому до дупи.



Найчадніші

Підсудний Мамедов, скажіть шановному суду, яким чином ви згвалтували свою жертву? - Дякую, добре.



Найчадніші

На пpийомі у лікаря: - У мене біда, лікарю. Кожного ранку в 6-00 в мене буває pегуляpно стілець. Лікар: - Це ж пpекpасно! - Так, але я pаніше 7-00 НЕ пpокидаюся...



Найчадніші

Давно не бачилися, знайомі зустрілися: - Ой, Ваня, як ти бадьоро виглядешь, прям цвітеш і пахнеш, напевно нарешті зустрів дівчину своєї мрії? - Ні, кинув!



Найчадніші

Пішли друзі в лазню, роздяглися. В одного пах поголений. Другий співчутливо питає: - Що, брат, мандавошки? - Та ні, мінет з жуйкою.



Найчадніші

Розмовляють два друга: - Я вчора вніс зміни в своє сексуальне життя... - Так? Позу нову придумав? - Ні, руку змінив!



Найчадніші

У американця, німця і казаха запитують, що б Ви зробили, якби у вас була машина часу. Так амерікос відповідає: "Я б побував в 1945 і зробив би так, щоб не було атомних бомбардувань Японії, це така ганьба для моєї нації", німець: "Я б перебрався б у часи 1939 року і зробив би так, щоб не було Другої світової, це така ганьба для моєї нації ". У казаха запитують: а ти б, що зробив з машиною часу; той відповідає: "Я б заднє скло затонував!".



Найчадніші

Їде казах-таксист по Астані. Везе американця. Проїжджають повз хмарочос. Таксист: ось яку вежу за 5 років збудували! Американець: у нас таку за три будують... На наступний день везе японця. - Ось яку вежу за три роки збудували! - У нас таку за рік будують... На третій день везе росіянина. Росіянин: ОППА! це що за вежа така?! Казах: не знаю, вчора її ще не було.



Найчадніші

Ніч. Йдуть по лісу Крокодил і Чебурашка. Спати хочуть, не можуть прям. Ну лягли, сплять. Чебурашка одне вухо постелив на нього ліг а іншим укрився тепло сопе собі, а Гена як не ляже, все йому бідному холодно. Ось він встає та як вдарить Чебурашку, він, бідний, аж у кущі відлетів, схоплюється і кричить, що, де да ще, а Гена йому: - Що Чебурашка, теж не спиться?



Найчадніші

Чебуpашка з Геною гpабують супеpмаpкет. Раптом Чебуpашка кpичить Гені з далекого відділу: - Гена тобі чоботи хpомові потрібні? - Так, неси сюди. - Hе можу, в них сміття. - Так витpяхни його. - Hе можу, він мене за вуха тримайте.



Немає коментарів:

Дописати коментар