понеділок, 16 лютого 2015 р.

Чоловік та дружина

Займаються подружжя бальзаківського віку любов'ю. І тут чоловікові захотілося спати - потягується. Дружина тут же починає обурюватися: - Вова, ну ти блін і колода! - Ой, давай не будемо ... Ти, ось, гімнастику коли небудь по телевізору бачила? - Ні, не бачила, а що? - А ти зверни увагу, які там трюки дівки виробляють з колодою.



Чоловік та дружина

Чоловік вирішив якось несподівано відвідати свою дружину у відрядженні. Не встиг приїхати, тут же в ліжко ... Крики, гучні зітхання, бурхливий оргазм. Тут, несподівано, з іншої сторони стіни обурений голос: - Ну будь ласка! Хоч трохи тихіше! Я за ваших криків вже тиждень ніяк не можу заснути!



Чоловік та дружина

Молоденька дружина дзвонить своєму хлопцеві на роботу, так, просто поговорити: - Вибач, кохана, але у мене дуже багато роботи, я зараз зайнятий. - Ну, дорогий, у мене є хороша і погана новина, тобі буде цікаво. - Ну Бог з тобою, у мене часу в обріз, говори гарну новину. - Ну-у, розумієш, милий ... загалом те, як би тобі це сказати ... подушка безпеки дійсно працює.



Чоловік та дружина

Чоловік повертається з довгої відсутності. У перший же вечір дружина говорить йому в ліжку: - Дорогий, я так втомилася. Давай сьогодні не будемо. На другий вечір в такій же ситуації: - Дорогий, якби ти знав, як у мене болить голова. Не буде задоволення ні тобі, ні мені. Давай відкладемо. Третій вечір. Чоловік: - Ну, врешті-решт... - Слухай, ти вже третій раз поспіль хочеш цим займатися. З такою частотою - ти просто сексуальний маніяк!



Чоловік та дружина

Чоловік з дружиною займаються сексом. Дружина в повному екстазі: - О-о-о! Дорогий, ти мене любиш? Немає відповіді. - О-о-о! Дорогий, ну ти ж мене любиш? Мовчання. - О-о-о! Дорогий! Ну скажи ж, що ти мене любиш! Чоловік (роздратовано): -Ну що в тебе за звичка завжди мене смикати, коли я зайнятий?



Чоловік та дружина

Витончена француженка вийшла заміж за техасця. Через деякий час говорить йому: - Послухайте, Джим. Коли ви мене цілуєте, не виймаючи жуйки, я ще можу це пережити. Коли ви займаєтеся любов'ю не знімаючи капелюха та ковбойських чобіт, це грубо, але я і з цим змирилася. Але, прошу вас, коли ми робимо 69, - виймайте сигару з роту.



Чоловік та дружина

Чоловік приходить додому увечорі, а дружина каже: - Сьогодні по телевізору повідомили, що у кого 10 дітей, то їм дають квартиру, машину і рахунок у швейцарському банку. А у нас з тобою 9. Пам'ятаєш, ти говорив, що в тебе там десь один син ... Давай їдь за ним... Чоловік погоджується. Коли повертається, то бачить лише одну дружину і питає: - А де діти? Дружина у відповідь: - Ну, як ти за своїм сином поїхав, так і їхні батьки прийшли і забрали кожен свою дитину. : (



Чоловік та дружина

- Дорогий, - говорить дружина чоловікові, - поки ти був у від'їзді, я вирішила продати сусідові наш старий обшарпаний "Рено". - Навіщо, він же був ще цілком нічого. А за скільки? - За п'ять тисяч. - Що!? Так дешево! Та він просто тебе наеб @ в! - Ні-ні, за це він заплатив окремо.



Чоловік та дружина

Дружина запитує чоловіка: - Дорогий! Що ти мені збираєшся подарувати на 8 березня? - Та поки ще не вирішив, люба, - відповідає чоловік. - Ось квіти вже купив. Дружина: - А знаєш, мені так подобається цифра 8, що якщо ти за ніч зробиш мені 8 разів приємно, то я буду дуже щаслива! Чоловік в задумі: - Ось що, бери поки квіти, а все інше ми перенесемо на 1 квітня ... Дружина: - Ну вже ні, якщо переносити, то на 9 травня!



Чоловік та дружина

Ранній ранок. Кухня. Чоловік з дружиною п'ють каву. Дружина (ніжним голосом): - Милий, ти не забув, що скоро 8 березня? Чоловік (поперхнувшись кавою): - Що, ЗНОВУ???!



Чоловік та дружина

- Дорога, невже тобі не шкода твої нові джинси? - О, невже я посадила пляму? - Ні, але ти так багато їси, що вони скоро тріснуть по швах!



Чоловік та дружина

Дружина: - Я чула, що стали робити операції по омолодженню. Дві тисячі доларів - і ти на двадцять років молодше. Чоловік: - Так? Тоді ось тобі чотири тисячі доларів - і забирайся в пизду.



Чоловік та дружина

Мyж з АДВОКАТУРИ повертається. Дружина на нього з кpиками: - Чомy y тебе на голові гyбна помада! - Це не гyбна помада, це кpов, мене зараз в під'їзді тpyбой по голові yдаpили і погpабували! - Hy дивлюся, твоє щастя...



Чоловік та дружина

Займається подружня пара зі стажем любов'ю. І тут чоловіка стало хилити в сон. Дружина наїжджає: - Вась, ну ти прям як колода. - А ти художню гімнастику по телеку дивилася? - Ні. - А ти подивися, що там дівки з колодою витворяють.



Чоловік та дружина

Приходить чоловік додому, а дружина в ліжку з коханцем. Чоловік подивився на них і каже дружині: - Позавчора ти підібрала хворого кошеня, вчора - бездомного цуценя. Ну, а це хто?



Чоловік та дружина

Під ранок чоловік повертається додому і пояснюється з дружиною: - Зрозумій, дорога. Спочатку ми з друзями пішли пити пиво. - О, мій супермен! - Відповідає дружина. - А потім пішли дивитися футбол. - О, мій супермен! - А потім вечеряли. - О, мій супермен! Чоловік не витримав: - Чому ти весь час називаєш мене суперменом? - Тому що тільки супермени надягають труси на штани.



Чоловік та дружина

Дружина повернулася з відрядження і кричить з порога: - Що, паразит, знову баб водив? - Ну, не баб, а всього-одну. Ти ж сама сказала перед від'їздом: "Тільки спробуй!"



Чоловік та дружина

Чоловік з дружиною загоpают на пляжі. Раптово чоловік питає: - Скажи, доpога, як називається істота, y якої тpидцать дві ніжки, зелені очі, тільце кpасне і волохате, в коpичневих і голyбих смужках? - Hе знаю, - сеpдится дружина, - ти ж знаєш, що я не люблю загадок, але все ж, що це? - У тому й річ, що я і сам не знаю, - відповідає чоловік, - але я все ж спробую прибрати його з твоєї спини!



Немає коментарів:

Дописати коментар