понеділок, 16 лютого 2015 р.

Про дівчат

В поїзд, який їде з південного курорту, ледве встигає сісти дівчина. Коли вона добирається до свого місця і сідає, то починає погладжувати свої коліна і каже: Нарешті Ви разом!



Про дівчат

Жила - була дівчина. І вона постійно плутала протизаплідні таблетки із заспокійливими. І тепер у неї десять дітей, але її це ніскільки не хвилює. Ржачні анекдоти про наших милих дівчат включають в себе цілий пласт найсмішніших анекдотів про блондинок.



Про дівчат

На судовому засіданні суддя задає питання блондинці: - Чому Ви отруїли ваших сусідів? - Мені продавець сказав, що тарганів треба труїти разом із сусідами.



Про дівчат

Приходять дві подруги - блондинки в автосалон. Одна іншу запитує: - А ти яку машину хочеш? - Звичайно, мерседес! - А як ти його тут збираєшся знайти? Тут так багато машин! - Це просто. Мене Міша навчив. Він сказав, що мені потрібна машина, у якої спереду на колечко натягнуті стрінги! Ось ще кілька дуже коротких анекдотів про красивих, але дурних дівчат.



Про дівчат

- Мама, а я дура? - Дура! Я ПАПА!



Про дівчат

- Слухай, всі мужики - однакові! - Марін, ти, що підручник по анатомії прочитала?



Про дівчат

- Дівчина, Ви мені дуже сподобалися. Виходьте за мене заміж! Не хочете? А чому? Чекаєте принца на білому коні? Заміж за коня?! Так, вельми оригінально! І ще анекдоти про милих жінок і дівчат, звичайно ж самі чадні



Про дівчат

Запис у щоденнику дівчини: 1. Істерика моєму чоловікові. 2. Пройтися по магазинах.



Про дівчат

Юнак каже: Після того, що між нами сталося, я як порядний чоловік повинен на вас одружуватися ... Дівчина у відповідь питає (при цьому натягуючи труси): - Господи, а що було то?



Про дівчат

Привыт, меня звати Аня! Я тридцять років робила манікюр чоловікам. І тільки вчора дізналася, що це не манікюр ...



Про дівчат

Хлопчина дзвонить на одну з радіостанцій: "Я зараз хотів би, користуючись таким рідкісним випадком, привітати на всю країну, мою дівчину зі святом Дня Будівельника - вона вже другий рік як будує з себе х ** знає що!"



Про дівчат

- Дівчатка, а я собі недавно пупок проколола в чотирьох місцях. - Ну тепер ти можеш сміливо вставити туди каблучки і повісити штори.



Про дівчат

Йде гарна дівчина по темному і глухому провулку. І тут у неї на шляху з'являється мужик з великим ножем: - Швидко діставай всі свої гроші! Це пограбування! Тут раптово з-за рогу з'являються два величезних охоронця цієї "потерпілої". Один з них, сердито похитуючи пістолетом, говорить грабіжникові: - Знімай одяг! Це згвалтування!



Про дівчат

Одна блондинка запитує іншу: - Про що ти мрієш? - Я мрію про те, що в один чудовий момент зустріну фею, яка мені подарує сто тисяч доларів! - А чому не мільйон? - Ні, ну мільйон - це нереально ...



Про дівчат

Дівчина, а у вас хлопець є? -Ні ... -Як? У такої розумної, витонченої, сексуальної дівчини немає хлопця?! -Здох, сука, від щастя.



Про дівчат

Мужик стоїть, позіхає кілька разів поспіль. На нього дивиться дуже літня дама, хмуриться. Потім видає: - Не кричіть на мене, я не глуха.



Про дівчат

- Ти чоловікові їжу готуєш? - Ні. - А може він хоче чогось смачненького, домашнього? - Ні, мені здається, до їжі він байдужий. - А звідки у вас стільки книг з кулінарії? - Та чоловік мені, чомусь, їх дарує і дарує.



Про дівчат

- Дівчина, у вас, напевно, багатий родовід? - Так, ви так думаєте? - Ну так, по ходу сука в п'ятому поколінні ..



Про дівчат

З'їздила бабка на старості років на південь. Приїжджає і ділиться з внучкою враженнями: - Все було добре, тільки флірту мало було. Але був. - Бабуся, який в твоєму віці флірт?! - Ну, а що? Лежати-то я ще можу.



Про дівчат

Хлопець довго доглядає за дівчиною, але рішучих кроків не вживає. Її старша сестра жартує: - Коль, а може, в штанях у тебе нічого немає? Покажи! Той показує. Сестра завмирає: - Анька, чи ти його береш, або я - така цінність повинна залишитися в родині!



Про дівчат

- Скільки потрібно жінок, щоб замінити лампочку? - Жодної. Вони будуть сидіти в темряві, і бурчати, бурчати, бурчати ...



Про дівчат

Одна подруга розповідає з іншою: - Ох! Сьогодні до мене прийде Вадим. Треба дістати пляшечку винця з холодильника, щоб налаштувати його на романтичний лад! - Думаю, для вечора з тобою йому однієї пляшечки буде мало.



Про дівчат

- Здається, я стаю тарганом. -??? - Я дала родичам обіцянку схуднути І тепер їм тільки вночі на кухні, коли всі сплять. А коли вмикають світло, починаю в паніці ховатися...



Про дівчат

Чотири ранку. Чергова аптека. На порозі дівчина: - Дайте мені засіб від безсоння! - Вам який? - Тест на вагітність.



Про дівчат

Вечір. 23.30. Розмова матері і дочки: - Ну що, Олена, як побачення пройшло? - Відмінно! - Коли в мене було відмінно, я під ранок поверталася...



Про дівчат

Сиджу п'яна на лавці, до мокрої жопи липнуть плавки. Ніс обмотаний соплями, туш засохла під очима. Спідниця драна злегка, на туфлі немає каблука. Сім нігтів як не бувало, де ж я, бл@дь, вчора бухала?!



Про дівчат

Розумна жінка робить комплімент чоловікові: - Знаєш, мені так добре з тобою, так надійно! А в тебе ще багато грошей залишилося?



Про дівчат

Красиві жінки обходяться дуже дорого, оскільки потрібно їм оплачувати ще й відмову від інтимних пропозицій інших чоловіків.



Про дівчат

Зустрічаються дві подруги - багата і бідна. Багата хвастає: - А мені чоловік тільки що зробив нові груди, підтяжку обличчя і області декольте. Бідна: - А мені... а мені чоловік теж недавно зробив підтяжку повік в область сідниць. - У сенсі? - У сенсі очі на жопу натягнув.



Про дівчат

Дівчина з інтелігентної сім'ї поступає в інститут в інше місто. Через місяць їй дзвонить мама: - Донечко, як ти там? Кажуть у вас там студенти п'ють, палять, вживають наркотики, займаються безладним сексом, вступають в релігійні секти. Дочка, здивовано: - Релігійна секта???



Про дівчат

Жінка розповідає подрузі: - Мій чоловік - художник-авангардист, і ми з ним чудово вживаємося: вранці він пише картини, а я готую обід. А вдень ми вгадуємо, що у кого вийшло.



Про дівчат

Дві жінки одягаються в роздягальні. Одна з них надягає сімейні труси. Друга питає: - З яких пір ти носиш чоловічі труси? Перша: - З тих пір, як мій чоловік знайшов їх під ліжком ...



Про дівчат

Приходить блондинка в автомагазин і запитує продавця: - У вас датчики є? - Які датчики? - Ну, такі, щоб коли я в зад давала, лампочки спалахували



Про дівчат

Дівчинка запитує в мами: -Мамо, а хто така блядь? -Ой, донечко! Це дуже, дуже погано ТІТКА! -Страшніше ніж баба яга? -Страшніше! -Страшніше ніж кікімора? -Страшніше ніж кікімора! Дівчинка біжить в кімнату розмахуючи руками і корчивши пику -Баабушкааа, я бляяяяяяяядь!



Про дівчат

- Доню, ти всі пельмені з'їла??? - Так, татко. - Молодець, СУКА - ВСЯ В МАМУ!



Про дівчат

- Уявляєш, Маш - їхала я по шосе і перекинулася. Лежить Зараз моя машинка на даху, коліщата свої в різні боки розставила ... А я ходжу навколо неї і думаю: чого ж їй треба? - А чому ти вирішила, що їй чогось треба?! - Тому, що коли мені чогось треба - я так роблю ...



Про дівчат

У парку на лавці сидить дідок, а навпроти нього дві дівчини, ну в дуже-дуже коротких спідницях. Дід дивився-дивився на все це, потім, зітхаючи, вимовляє: - М-да, в наш час це було прийнято мити, а не провітрювати!



Немає коментарів:

Дописати коментар