понеділок, 16 лютого 2015 р.

Чорний гумор

«Офіціант, у мене в супі плаває тарган. - Він не плаває сер, він дохлий! ».



Чорний гумор

На шкільному уроці історії Марія Іванівна розповідає юним учням про концтабір Бухенвальд. - А ось мій дідусь на жаль загинув у Бухенвальді, - З гордістю говорить Вовочка. - Його вбили фашисти? - Та ні, просто він в устільку п'яний випадково впав зі сторожової вежі.



Чорний гумор

- Мама, мама, а там маленька мишка впала у відро з молоком! - Ну так ти її дістав з відти? - Ні, я просто кинув туди нашого кота.



Чорний гумор

Американський солдат жорстоко згвалтував негритянку і наостанок вирішив її підколоти: - Пишайся, убога, я тобі гонконгський сифіліс подарував тільки що! Вона йому у відповідь: - Ну подивимося, у кого сильніше.



Чорний гумор

«М. - Вам налити шампанського?; Ж. - Знаєте, коли я бачу келих, в якому піднімаються і лопаються бульбашки, мені це нагадує про тлінність нашого життя. М. - Може пива? Ж. - А від пива пердіть хочеться! ».



Чорний гумор

Два дитя в садку після Нового Року: - А мені на Новий Рік подарували машинку таку радіокеровану на кнопочках, а ще рушницю таку кульками стріляє, і ще коробку цукерок і ще багато чого. А тобі що подарували? - Повітряну кульку. - І все? - Ну не у всіх же рак крові...



Чорний гумор

- Мамочко, мамочко, а можна я теж буду носити ліфчик, адже мені вже 14 років! - Заткнися, синку.



Чорний гумор

Велика Вітчизняна війна. Освенцим. Лазарет. Зважують ув'язнених. - Так, так. Ні хріна собі морди нажерли! Сто двадцять кілограмів! Наступний десяток!



Чорний гумор

- Чому ти стрибаєш на одній нозі? - Вибач, я тільки що з-під трамваю...



Чорний гумор

- Стара, що ти там пишеш? - Пишу дітям, що тобі вже краще. До речі, як правильно пишеться: "Похорон" чи "похарони"?



Чорний гумор

- Мама, мама! Папа знайшовся! - Скільки разів тобі говорити: не копайся в смітті!



Чорний гумор

Дзвінок в мотосалон: - Вас турбують з моргу. Скажіть, скільки сьогодні у вас купили мотоциклів? - 10. - Блін! Кінець робочого дня, а двоє ще десь носяться!



Чорний гумор

Затишний вечір. Родина сидить біля телевізору, п'є каву. Дзвінок у двері. Мама встає, йде відчиняти. На порозі стоїть величезний неголений амбал, а під пахвами у нього дві труни. Запитує: - Мамаша, це ви дітей в піонерський табір відправляли? - (Хапаючись за серце) Ааааааааааааах ... - (Протягуючи гробики) Візьміть, це вони на КПК зробили.



Чорний гумор

На лавці сидить сліпий хлопчик. Проходить повз жалісливий дядечко звертається до нього: - Хлопчик! Хочеш пограти на губній гармошці? - Хочу ... - На, пограй, - і простягає йому бритву. У міру гри на гармошці посмішка хлопчика ставала все ширше і ширше.



Чорний гумор

В одному місці жив дуже злопам'ятний хлопчик. І якось раз його за це сильно вдарили палицею по голові. Після цього хлопчик став пам'ятати тільки добро, та й то погано.



Чорний гумор

Йде мужик вздовж високого паркану. За парканом хтось монотонно повторює: - Сорок перший, сорок перший, сорок першому .... Мужику стало цікаво хто говорить. Стрибав, намагався залізти. Без шансів-паркан високий. І тут - о радість-знайшов дірку в паркані і пригорнувся. Звідти шилом в око-раз. Мужик з криком тікає. За парканом чийсь голос монотонно повторює: - Сорок другий, сорок другий, сорок другому.



Чорний гумор

Величезна вівчарка накинулася на перехожого. - Не бійтеся, не бійтеся, - закричала господиня, - їй уже зробили укол проти сказу.



Чорний гумор

Художник запитує у власника картинної галереї, чи не цікавився хтось його роботами, представленими на виставці. - Бачте, у мене є хороша і погана новина. - Почніть з гарної. - Один джентельмен питав про Ваші картини і цікавився чи збільшиться їх цінність після Вашої смерті. Коли я відповів йому, що звичайно ж вони стануть дорожчі, ця людина купила всі 15 Ваших робіт. - Це чудово! Яка ж погана новина? - Цей джентельмен - Ваш лікар...



Чорний гумор

Йде якось панк з дитячою коляскою по Арбату, а назустріч йому старенька: - А що це в тебе, милок, дитинка така синенька? - Мертвенький, ось і синенький!



Чорний гумор

"Ех тебе рознесло-то", - докоряв Сидор Марфу, в яку потрапив артилерійський снаряд.



Чорний гумор

З програми новин швецького телебачення: Сьогодні на околиці Стокгольма на кладовищі впав тримісний літак. На даний момент знайдено близько 400 загиблих.



Чорний гумор

- Нарешті моєму бідному чоловікові пощастило. - Як? Після смерті? - Коли почали копати йому могилу, наткнулися на нафту.



Чорний гумор

Стикаються дві автомашини. Розлючений водій першої машини кидається до власника другої: - Подивіться, що ви наробили! - Кричить він. - Ви розбили мої зубні протези! - Гаразд, - заспокоює його другий водій. - Покопайтеся в цій коробці. І він подає потерпілому картонну коробку, в якій той виявляє сотні зубних протезів. Порившись в них, він знаходить підходящий і радісно вигукує: - Треба ж, як пощастило! Добре, що я зіткнувся з дантистом. - Дантист? - Дивується другий. - Я не дантист, а могильник.



Чорний гумор

- Що легше вантажити цеглу або мертвих дітей? - Дітей, їх на вила легше наколювати.



Чорний гумор

- У вас є засіб від бліх? - Так, платіть в касу. - А ви загорніть його красивіше, дарунок все-таки!



Чорний гумор

- Чи знаєш ти, що треба зробити, щоб я не придушив цього мерзенного кота?! - Що? - Його треба втопити!



Чорний гумор

На уроці історії вчителька розповідає дітям про концтабір Освенцим. - Мій дідусь загинув в Освенцімі, - кричить маленький Стас, гордий тим, що може виділитися серед інших учнів. - Що, його замучили гітлерівці? - Ні, він був п'яний і впав зі сторожової вежі.



Чорний гумор

Жінка просить поховати чоловіка в синьому костюмі. - А чому б не поховати його в чорному костюмі, в який він зараз одягнений? - Запитує директор похоронного бюро. - Ні, ні! Я за все заплачу! Після похорону вона з вдячністю підходить до директора: - Відмінний синій костюм, скільки я вам винна? - Цікава історія - цей костюм нам дістався абсолютно безкоштовно. Як тільки ви пішли, принесли інший труп, який був у синьому костюмі. Я запитав вдову, чи не хоче вона поховати чоловіка в чорному костюмі. Вона погодилася ... Мені залишалося тільки голови переставити...



Чорний гумор

Американський матрос згвалтував негритянку і каже їй: - Пишайся, я подарував тобі кращий гонконгський сифіліс. На це негритянка відповідає, гугнявлячи: - Подивимося, чий сильніше.



Чорний гумор

- Добре, синку, що ти плакати перестав. - Я не перестав, я тільки відпочиваю.



Чорний гумор

- Лікарю, можу я продати своє тіло для дослідження після моєї смерті в наукових цілях? - Можете. - А чужі тіла ви не приймаєте? А то я б привіз завтра машину.



Чорний гумор

Останній день війни. В'язні концтабору з нетерпінням чекають приходу радянського воїна-визволителя. Раптом в барак заходить гестапівець. Уважно дивиться на ув'язнених. Докурює цигарку. - Усі вільні, спасибі.



Чорний гумор

Лікар завершує огляд пацієнта і задумливо вимовляє: - Так, не можу зрозуміти тільки одного, як Вам вдалося до мене дістатися.



Чорний гумор

- Коли уб'єш людину, відчуваєш біль і докори сумління. У мене так часто буває.



Чорний гумор

- Іванко, попрощайся з дядьком. Помахай йому ручкою, як я тебе вчила ... Та не кулаком, синку!



Немає коментарів:

Дописати коментар