пʼятницю, 1 лютого 2013 р.

Дружина запитує чоловіка:
Ти останній раз собачку годував?
- Hу, начебто я.
- Ось ти годував, тобі і закопувати.
==========================
Приходить п'яний чолов'яга додому вночі. 
Він падає, все гримить, дзвенить.
Вискакують заспані діти і дружина. 
Чоловік піднімає голову і каже:
- Що не спиться без татка?
==========================
- Ой , який в тебе чарівний перстень, дорого коштує?,,
- Дорого, три істерики, дві розбиті вази і місяць без сексу!
==================================
Увага! Наближається цикл найсвітліших свят у році! 14 лютого - День сексу за листівку! 23 лютого - День чоловічого дезодоранту! 8 Березня - День помсти за дезодорант!
=========================
Україна. Ранок. Кухня. Чоловік з дружиною п'ють каву. 
Дружина (ніжним голосом): 
- Милий, ти не забув, що скоро 8 березня? 
Чоловік (поперхнувшись кавою): 
- Що, ЗНОВУУУ???!!!
=========================
- Коханий, ти купив мені на 8 березня дарунок? 
- Звичайно, кохана. 
- А він мені сподобається? 
- Якщо не сподобається, віддаси мені, я про такий спінінг давно мріяв.

Немає коментарів:

Дописати коментар