пʼятницю, 1 лютого 2013 р.

Худенький інтелігент повертається додому, а дружина в ліжку з коханцем.Коханець встає з ліжка і виявляється громилом в два метри росту і пів метра в плечах. Інтелігент, дістаючи пістолет:
- Це добре, що ви такий великий, а то я окуляри на роботі забув.
===================================
Ранок. Хлопець з дівчиною в ліжку:
Х: – Ти – як моя права рука.
Д (рада): – Я так тобі необхідна, що ти не можеш без мене обійтися?
Х: – Ні. Але сексом з тобою зайнятися приємно, а от поговорити – неможливо.
===================================
Жінка скаржиться лікареві: 
- Чоловік зовсім втратив інтерес до сексу. 
Лікар дає їй таблетки й говорить: 
- Коли захочете, розчините одну таблетку в супі й дайте чоловікові - все буде в порядку. 
Назавтра жінка приходить знову й говорить: 
- Спасибі, лікарю! Я йому від жадібності не одну, а дві таблетки в суп кинула, так він мене прямо за обідом на столі й ... того. 
- Ой, вам, напевно, було незручно? 
- Так, жахливо! Ми в цей ресторан більше не підемо!
===================================
- Якщо літаєш у сні, значить ростеш. 
- А якщо залетіла, значить виросла?
==================================
Іде сексологічне опитування американських спортсменів. 
Журналістка бере інтерв'ю в члена WNBA - жінки-баскетболістки, ростом під два метри. 
- Ви сексом займаєтеся? 
- Так. 
- З ким? 
- Із чоловіками. 
- Добре, а яка Ваша улюблена поза? 
- Стоячи. 
- І де ви знаходите таких високих партнерів? 
- Ніде - я їм табуретку під ноги підставляю. 
- А Ви використовуєте засоби попередження вагітності? 
- Так. 
- А яким чином? 
- Дивлюся мужикові в очі, коли запобігання - вибиваю табуретку з-під ніг.
==================================
- А чому в тебе в навчальному класі всі системні блоки під столами стоять? 
- А мені подобається дивитись, як студентки USB-порт шукають.
==================================
Приходить Вовочка з школи. Батьки його запитують:
- Як пройшов перший урок сексуального виховання?
- А, погано пройшов. Училка сказала, що в неї сьогодні голова болить.
==================================
- Твоя дружина сексапільна?
- Наполовину. Щодо сексу слабка, ... але пиляє!

Немає коментарів:

Дописати коментар