четвер, 31 січня 2013 р.



Створив Господь мавпу.
А тодi дивиться - ні, людина все ж краще.
Ну, збирає вiн усiх мавп i каже:
- Щоб до завтра менi людьми стали!
Мавпи цiлу нiч хвости вiдрiзали, стриглись та голились.
Прокидається Господь - краса! Живуть люди у бiлих хатах iз вишневими садочками, хрущi над вишнями гудуть i т.д.
Але що це? Деякi мавпи все ще у лiсi по деревах стрибають!
Ну, вiн як крикне на них:
- Я Господь ваш, я вас створив, як ви смiєте не пiдкорятись словам моїм?!
Мавпи перелякались, поховались у кущах, аж тодi найсмiливiша вилазить i каже:
-"А ми па-украiнскi нє панiмаєм!"
------------------------------------------------------------------------------------------------

Ще Наполеон говорив:
"Якщо я візьму Санкт-Петербург - то схоплю Росію за голову! А якщо я візьму Москву - то схоплю Росію за серце!"
Краще б він захопив Кавказ!
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Українець, єврей, грузин і чукча летять на літаку. Раптом літак терпить аварію. Льотчик пояснює:
- Треба стрибати, але в нас тільки чотири парашути, і вистрибнув.
- Вай, вай! У мене дванадцять дітей, — сказав грузин і вистрибнув.
Єврей:
- Ми нація розумна, мені не можна гинути, — і вистрибнув.
Українець зітхнув:
- Стрибай, чукча. Я, як самий хоробрий, залишуся гинути.
- Навіщо гинути — відповідає чукча. — Моя єврею рюкзак підсунув. Він розумний, по дорозі щось придумає.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

У Львові на футбольному матчі фани заводять:
"Хто не скаче, той москаль!"
Відразу підривається весь стадіон.
Позаду сім'я - тато, мама, дитина років пяти.
Дитина питає:
- Пап-пап, а што ані крічат?
- Пригай давай, синочек, пригай…
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Дід приїхав із села,
Ходить по столиці.
Має гроші – не мина
Жодної крамниці.
Попросив він: - Покажіть
Кухлик той, що з краю.
Продавщиця: - Што? Чєво?
Я не панімаю.
- Кухлик, люба, покажіть,
Той, що збоку смужка.
- Да какой же кулік здєсь,
Єслі ето кружка!
Дід у руки кухлик взяв
І насупив брови:
- В Україні живете
Й не знаєте мови…
Продавщиця теж була
Гостра та бідова.
- У мєня єсть свій язик,
Ні к чєму мне мова.
І сказав їй мудрий дід:
- Цим пишатися не слід,
Бо така сама біда
В моєї корови:
Має, бідна, язика
– І не знає мови!
------------------------------------------------------------------------------------

Йде москаль по вулиці Львова. Раптом перед ним падає цегла:
- Вот те рас, - сказав він.
- Ось тобі два, свинота не освічена, - кричав українець, цілившись з даху цеглею.
--------------------------------------------------------------------------------------

Туалетний папір "Москаль". Зроби собі приємно !
 Потрапили українець, москаль і німець на безлюдний острів.
І ось одного дня до берега прибило бутилку.
Відкривають, а звіти джин вилазить. Бачить їх трьох і каже:
- Так як вас троє то у всіх вас тільки по одному бажанню.
Москаль каже:
- Верни мене додому до Росії.
Москаль зник.
Німець каже:
- Верни мене теж додому і ще мільйон євро дай.
Німець зник.
Українець сидить думає що ж йому забажати:
- Хм.. москаль зник, німець зник що мені робити?.. давай ящик горілки і тих двох придурків назад.








Немає коментарів:

Дописати коментар