четвер, 31 січня 2013 р.


Чим відрізняється сільський кіт від міського?
Міський каже Мяв, а сільський Мєв.
====================================

40% нещасних випадків відбувається після слів: "Дивися, як я можу!».
А решта 60% - після слів: "Фігня .. Дивись, як треба!”
======================================
Пенсіонерка зайшла в Ощадбанк, побачила, що немає черги і всі віконечка працюють, зрозуміла, що тут робити нічого і пішла скандалити в поліклініку
=======================================
Цікаве спостереження: соус з грибами називається "грибний соус", соус з часником - "часниковий...". І тільки соус з хроном - "соус з хроном"
=======================================
Серед моїх друзів немає ледарів, заходжу Вконтакт - всі на робочих місцях...
=======================================

Психіатр до пацієнтки:
- У вашій родині хтось має манію величі?
- Так! Іноді мій чоловік заявляє, що він голова родини.
======================================

Переписка в інтернеті:
- Я тобі троянду відправив на стіну…
- Ти мені ще фільм скинь і скажи, що в кіно зводив.
======================================

Січень:
-Жахлива зима, снігу немає, кругом болото, морозець не щипає,жааах
Лютий:
- Договорився...
=====================================

Від гота, в повному бойовому розфарбуванні і обвішаного черепами, я чекав чого завгодно, крім:
- Доброго дня, я продавець-консультант Ейвон…





Немає коментарів:

Дописати коментар