четвер, 31 січня 2013 р.


Жінка унікальна ... адже тільки в ній може битися два сердечка!
Коли живеш один, в цьому є свої плюси: можна вранці йти на кухню через всю квартиру в чому прокинувся.
Зловив старий золоту рибку, вона йому й каже:
- Загадуй три бажання.
Старий:
- Стакан, пляшку пива і засохні!
- Може ще по пиву?
- Мені п'яний, я пофіг.
Люди, які видаляють мене з друзів ВИ ЗНАЄТЕ ЩО Я ВІДПИСУЮСЬ?
Мене переповнюють 2 почуття: песимізм і пофігізм. тому у мене все хреново, але мені якось пофіг
Салон літака. Пілоти сказали всю інфу і забули вимкнути мікрофон. На весь салон:
- Ну, зараз чайку поп'ємо, потім стюардесу трахну.
Стюардеса біжить до кабіни пілотів, її зупиняє бабця:
-Та не поспішай ти так, доча, вони ж сказали - спочатку чай поп'ють!
Салон літака. Пілоти сказали всю інфу і забули вимкнути мікрофон. На весь салон:
- Ну, зараз чайку поп'ємо, потім стюардесу трахну.
Стюардеса біжить до кабіни пілотів, її зупиняє бабця:
-Та не поспішай ти так, доча, вони ж сказали - спочатку чай поп'ють!
Це треба було додуматися на жартівливо-провокаційне запитання батьків: "Синку, а ти хоч раз в житті курив?", Відповісти: "Що саме?"
- Скажи, а що таке гламурна тусовка?
- Ну, це коли багато-багато людей, сорочки у всіх м'яті, джинси порвані і на голові все так в різні боки.
- Я ж казав, ми вчора на гламурній тусовці були, а ти "витверезник, витверезник" ...
Встає вранці сім'я.
Батьки збираються на роботу, Вовочка в школу.
Мама приймає душ, і тато заходить в цей час у ванну і чистить зуби.
Дай думає пристроюсь.
Роблять батьки свою справу ...

Молодий єврейський хлопчина записується в єврейську ж армію.
Комісія ставить запитання:
- Уявіть, ви в полі. Попереду вас араб. Ваші дії?
- Хапаю автомат і вбиваю араба.
- Правильно. Наступна ситуація: ви в полі, попереду вас араб, зліва і справа теж по арабу. Ваші дії?

Сидить мужик в човні біля берега ловить рибу, в одній руці вудку тримає, а в інший цегла! Проходить дівчина-відпочиваюча і запитує мовляв навіщо цегла потрібна, мужик відповідає: "дасиш, скажу!", Дівчина розвернулася пішла, через деякий час підходить знову запитує, та ж картина, і так 3 рази, на четвертий не витерпіла, погодилася.
Після акту говорить:
- Ну, мужик розповідай!
- А шо тут незрозумілого? На вудку нічого не ловитися, а на цеглу вже третя!

Немає коментарів:

Дописати коментар